Search

آدينه 7 ارديبهشت 1403

منو

طب سوزنی و فیزیوتراپی سگ

طب سوزنی برای مدیریت درد حیوانات

ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که  پزشک طب سوزنی دامپزشکی را در کلینیک خود داریم ، به بیماران ما این امکان را می دهد تا به عنوان بخشی از توان بخشی خود و به عنوان یک عنصر اساسی در کنترل درد حیوانات ، به طب سوزنی دسترسی پیدا کنند.

این روش درمانی در پنج سال گذشته در صنعت دامپزشکی محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، حتی اگر قرن ها پیش باشد. این افزایش پذیرش به معنای سلامتی بهتر برای سگها و بیماران ما است.

چرا برای درمان درد حیوانات از طب سوزنی استفاده می شود

در حالی که طب سوزنی فواید زیادی دارد و برای موارد گسترده ای در کلینیک ما استفاده می شود ، یکی از شایع ترین دلایلی که ما به آن اشاره می کنیم مدیریت درد حیوانات است.

این ممکن است ناشی از آرتروز در مفاصل محیطی ، درد ستون فقرات یا هر بیماری دیگری باشد که باعث ناراحتی بیماران ما می شود.

طب سوزنی همیشه در صورت نیاز با داروهای تجویز شده دامپزشکی و طیف وسیعی از درمانهای دیگر به عنوان بخشی از برنامه فیزیوتراپی شامل یخ ، گرما ، ماساژ ، ترشح میوفاشیال و لیزر استفاده می شود.

کنترل درد نه تنها برای راحتی سگ ضروری است بلکه برای تقویت عضله و افزایش دامنه حرکتی مفصل ضروری است. تمام این روشهای درمانی غیر از تسکین درد مزایای دیگری دارند ، اما مدیریت درد حیوانات همان چیزی است که من در اینجا به آن توجه می کنم.

تجربه طب سوزنی شخصی من

نیاز به مدیریت درد وقتی آشکار شدم که صبح یکشنبه با گردن دردناک بیدار شدم. درد در سمت چپ گردن ، بازو ، سردرد ، حالت تهوع ، سرگیجه. اگر تا به حال گردن مواج نداشته اید ، معمولاً هنگام بیدار شدن ، جایی که گردن شما بسیار دردناک است ، حرکت می کند ، ظاهر می شود ، سفت و گاهی قفل می شود ، اغلب به یک طرف کج می شود.

در حال حاضر من بسیاری از این موارد را قبلاً داشته ام و به عنوان یک فیزیوتراپی با بسیاری از افراد با استفاده از گرما ، یخ ، بسیج مشترک ، گاهی اوقات دستکاری ، لیزر و سوزن خشک ، با بسیاری از افراد اینگونه رفتار کرده ام. به طور کلی ، فواید فوری وجود دارد ، اما موضوع 5-7 روز طول می کشد.

گردن کوشش می تواند چرخاندن سر را غیرممکن به نظر برساند و خوابیدن می تواند یک کابوس باشد - تلاش برای پیدا کردن راحتی برای شروع ، اما بعد از آنکه یک خواب را در هر موقعیتی بخوابید ، حرکت می کند.

در خانه به Nمتوسل شدم (برای من نادر است!) DoTEیخ آبی را مالش دهید ، گرما ، استراحت (همچنین برای من نادر است) و دارای تأثیر جزئی است. بعد از یک شب خواب کوچک ، دوشنبه تلاش کردم که کار کنم و امیدوارم نیم روز کار کنم و به دنبال یک درمانگر برای امدادرسانی باشم.

یکی از متخصصان طب سوزنی من در کلینیک دیدم که در حال تلاش است. او پیشنهاد کرد که مرا با طب سوزنی درمان کند. قبلاً برای سایر شرایط طب سوزنی انجام داده ام اما هرگز برای گردن دردناک نیست.

می دانستم که او تجربه زیادی در استفاده از طب سوزنی برای مدیریت درد حیوانات دارد و خوشبختانه برای من ، او با انسانها نیز کار کرده است! بنابراین ، من فکر کردم "چه سلام". من چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن نداشتم

او با تحریک مواد افیونی بدن ، نقاطی را برای تسکین درد - بومی سازی و عمومی انتخاب کرد. نکاتی برای فعال شدن مکانیسم های ایمنی و ضد التهابی - ضربه زدن به توانایی بدن در بهبودی خود. سپس با افزایش جریان خون به منطقه آسیب دیده ، تسریع در ترمیم بافت را نشان می دهد.

اضافه کردن نکات بسیار مهم برای کاهش استرس جسمی و روحی. این امر احتمالاً دلیل من بوده است زیرا من تمایل دارم که کمی کارگرو باشم!

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است